NOLITA PIZZABAR

Recentebeoordeling


0 sterren uit 0 beoordelingen

Alle beoordelingen zijn van Thuisbezorgd.nl klanten die besteld hebben bij Nolita Pizzabar. Meer weten? Ontdek meer

22 jun 2026 om 10:06 Smaakte goed, prima belegd en nog warm! Hebben er van genoten !
21 jun 2026 om 19:45 Heerlijke pizza! Lag op tijd klaar. Aanrader :)
21 jun 2026 om 19:16 Tweede keer fout: verkeerde pizza + koude pizza. Geen oplossing, alles wordt op Thuisbezorgd geschoven. Alleen “kom het ophalen” of opnieuw betalen. Medewerkers onvriendelijk en gingen zelfs schreeuwen en hingen op omdat het druk was. Slechte service!!
16 jun 2026 om 18:34 Heerlijke, echt Italiaanse pizza. Complimenti!
7 jun 2026 om 14:47 Pizza is great, best I’ve ordered in Haarlem since a long time. However it was crushed by the other stuff the delivery guy was transporting, the pizza was therefore stuck to the box. Add something in it so it do not happen anymore.. then its 10/10.
2 jun 2026 om 12:20 verkeerde pizza's ontvangen
31 mei 2026 om 19:34 Heerlijke pizza’s. Ging iets mis met bezorgen en werd echt meer dan netjes en snel opgelost!
22 mei 2026 om 19:19 Top!!